POMOĆNIK/CA DIREKTORA/ICE DIREKCIJE ZA IMOVINU I ZASTUPANJE
Rok za prijavu je istekao.
Datum oglasa: 01.11.2024
Važi do: 21.11.2024
Informacije o prijavi
Broj prijave:
201922402045
Dužina zaposlenja:
Na određeno vrijeme
Radno iskustvo:
Sa radnim iskustvom
Nedjeljni broj radnih sati:
40
Raspored radnog vremena:
Ostalo
Smještaj:
Nije obezbijeđen
Napomena:
Služba za upravljanje ljudskim resursima Kabineta predsjednika Opštine Herceg Novi, objavljuje
JAVNI KONKURS
za popunu radnog mjesta iz kategorije visoko rukovodnog kadra
Pomoćnik/ca direktora/ice Direkcije za imovinu i zastupanje, 1 izvršilac/teljka koji/a se imenuje na vremenski period od 5 godina
Uslovi za popunu radnog mjesta su:
- Visoka stručna sprema, VII-1 nivo kvalifikacije obrazovanja, pravni fakultet,
- Najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima rukovođenja, ili najmanje 4 godine radnog iskustva,
- Položen pravosudni ispit.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja samo izabrani kandidat/kinja u roku od 8 dana od dana prijema odluke o izboru kandidata/kinja, koje ne može biti starije od 6 mjeseci.
Potrebna dokumentacija:
- Prijava na slobodno radno mjesto i CV,
- Uvjerenje o državljanstvu, ili izvod iz matične knjige rođenih (ne starije od 6 mjeseci),
- Fotokopija lične karte,
- Diploma ili uvjerenje o nivou kvalifikacije obrazovanja,
- Uvjerenje o traženom radnom iskustvu,
- Uvjerenje o položenom pravosudnom ispitu.
U organu lokalne uprave ne može da zasnuje radni odnos lice koje je korisnik/ca prava na penziju, u skladu sa zakonom.
Lokalni ili državni službenik/ca koji je ostvario pravo na otpremninu ne može zasnovati radni odnos u organu lokalne uprave ili pravnom licu, u periodu od jedne odnosno pet godina od dana isplate otpremnine. Ograničenje se ne odnosi na lice koje vrati cjelokupni iznos isplaćene otpremnine.
Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti, sprovešće se u skladu sa Zakonom o državnim službenicima i namještenicima i Uredbom o kriterijumima i bližem načinu sprovođenja provjere znanja, sposobnosti, kompetencija i vještina za rad u državnim organima ("Sl. list Crne Gore", br. 50/18).
Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti kandidata/kinja podrazumjeva izradu pismenog rada koji sadrži sagledavanje prioriteta i prijedloga za unaprijeđenje procesa rada u organu.
Kandidat/kinja koji ostvari 50% bodova na pismenom testiranju pristupa struktuiranom intervjuu.
Konkurs je otvoren 20 dana.
Navedena dokumenta u originalu ili ovjerenoj fotokopiji dostaviti u roku od 20 dana od dana objavljivanja Javnog konkursa, s tim što su kandidati/kinje dužni da specifikuju dokumentaciju navodeći broj dokumenata, datum izdavanja i instituciju koja je izdala dokument koji se predaje uz prijavu.
Dokumentacija se predaje u zatvorenoj koverti (na kojoj je potrebno napisati ime i prezime kandidata/kinje), na adresu: OPŠTINA HERCEG NOVI, Služba za upravljanje ljudskim resursima Kabineta predsjednika opštine, Trg Maršala Tita broj 2, ili direktno na Građanski biro Opštine sa naznakom radnog mjesta na koje se konkuriše.
O datumu, mjestu, vremenu i načinu provjere kompetencija, znanja i sposobnosti, kandidati/kinje sa liste kandidata/kinja koji ispunjavaju uslove javnog konkursa biće obaviješteni preko internet stranice Opštine Herceg Novi (www.hercegnovi.me), link:http://www.hercegnovi.me/sr/2017-03-28-09-4041/2014-10-10-09-24-34, najkasnije pet dana prije dana provjere.
Kontakt osoba koja daje informacije u vezi konkursa – Suzana Petrović, rukovoditeljka Službe,
tel: 031/321-052, lokal 415; e-mail: suzana.petrovic@hercegnovi.me