Sekretar/ka sekretarijata za lokalnu samoupravu
Datum oglasa: 25.04.2025
Važi do: 15.05.2025
Informacije o prijavi
Broj prijave:
202812500092
Dužina zaposlenja:
Na određeno vrijeme
Trajanje zaposlenja (u mjesecima):
60
Radno iskustvo:
Sa radnim iskustvom
Dužina radnog iskustva (u mjesecima):
36
Nedjeljni broj radnih sati:
40
Raspored radnog vremena:
Ostalo
Smještaj:
Nije obezbijeđen
Vještine:
Položen stručni ispit
Poznavanje rada na računaru
Albanski - viši ili konverzacijski nivo
Zanimanja:
Stepen bachelor – Pravo i bezbjednost
Napomena:
CRNA GORA
OPŠTINA TUZI
TUZI BB
Sekretarijat za lokalnu samoupravu opštine Tuzi – Kancelarija za ljudske resurse, objavljuje
JAVNI KONKURS
Za popunu radnog mjesta:
1. Sekretar/ka Sekretarijata za lokalnu samoupravu Opštine Tuzi
- Izvršilaca: 1, na određeno vrijeme, lice koje vrši poslove visokog rukovodnog kadra postavlja se na period od 5 (pet) godina;
- VII1 nivo kvalifikacije obrazovanja;
- fakultet iz oblasti društvenih nauka- pravo;
- položen stručni ispit za rad u državnim organima;
- najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima rukovođenja ili osam godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u odnosu na poslove radnog mjesta za koje je objavljen konkurs;
- poznavanje rada na računaru;
- poznavanje albanskog jezika.
Potrebna dokumentacija:
- obrazac prijave na slobodno radno mjesto, (Obrazac prijave na slobodno radno mjesto kandidati mogu preuzeti sa sajta opštine Tuzi, www.tuzi.org.me ili neposredno u arhivi Opštine Tuzi),
- Curriculum Vitae – CV,
- ovjerena kopija biometrijske lične karte,
- ovjerena diploma ili uvjerenje o završenom nivou i vrsti obrazovanja,
- uvjerenje da nije osuđivano za krivično djelo koje ga čini nedostojnim za rad u državnom organu, pribavlja organ po službenoj dužnosti,
- ovjeren dokaz (uvjerenje/potvrda) o potrebnom radnom iskustvu,
- ovjereno uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima.
Kandidati su dužni Kancelariji za ljudske resurse (u daljem tekstu Kancelarija) dostaviti uz prijavu na javni oglas original dokumentaciju ili ovjerene fotokopije dokumentacije.
U državnom organu ne može da zasnuje radni odnos lice koje je korisnik prava na penziju, u skladu sa zakonom.
Državni službenik, odnosno namještenik koji je ostvario pravo na otpremninu ne može zasnovati radni odnos u državnom organu ili pravnom licu, u periodu od jedne godine od dana isplate otpremnine. Ograničenje se ne odnosi na lice koje vrati cjelokupni iznos isplaćene otpremnine.
Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti kandidata za popunu radnog mjesta iz kategorije visoki rukovodni kadar, sprovešće se u skladu sa članom 121 Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni list CG“, broj 02/18, 034/19, 038/20, 050/22, 084/22).
Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti kandidata podrazumijeva izradu pisanog rada, koji sadrži sagledavanje prioriteta i predloga za unapređenje procesa rada, odnosno stanja u oblasti rada za koju se kandidat imenuje, odnosno postavlja.
Kandidat koji je ostvario više od 50% bodova na testiranju u pisanoj formi, može pristupiti strukturiranom intervju.
O datumu, mjestu, vremenu i načinu provjere, kandidati sa liste kandidata koji ispunjavaju uslove javnog konkursa će biti obaviješteni preko internet stranice Opštine Tuzi, najkasnije pet dana prije dana provjere.
Navedenu dokumentaciju potrebno je dostaviti u roku od 20 dana od dana objavljivanja konkursa u zatvorenoj koverti (na kojoj je potrebno napisati: ime i prezime, adresu, kontakt telefon, naziv organa i radnog mjesta) na adresu:
Opština Tuzi
Sekretarijat za lokalnu samoupravu-Kancelarija za ljudske resurse
Sa naznakom: za Javni konkurs – radno mjesto na koje se kandidat prijavljuje
Kontakt tel: +38220875167;