Sekretar/ka sekretarijata za lokalnu samoupravu

Sekretar/ka sekretarijata za lokalnu samoupravu

Datum oglasa: 25.04.2025
Važi do: 15.05.2025

Informacije o prijavi

Broj prijave:

202812500092

Rok prijave:

20

Kategorija:

Pravnici

Mjesto rada:

Tuzi

Radno mjesto:

Upražnjeno

Dužina zaposlenja:

Na određeno vrijeme

Trajanje zaposlenja (u mjesecima):

60

Radno iskustvo:

Sa radnim iskustvom

Dužina radnog iskustva (u mjesecima):

36

Broj izvršilaca:

1

Radno vrijeme:

Puno

Nedjeljni broj radnih sati:

40

Raspored radnog vremena:

Ostalo

Tip prijave:

Konkurs

Smještaj:

Nije obezbijeđen

Ishrana:

Obezbijeđena

Prevoz:

Nije obezbijeđen

Vještine:

  • Položen stručni ispit

  • Poznavanje rada na računaru

  • Albanski - viši ili konverzacijski nivo

Zanimanja:

  • Stepen bachelor – Pravo i bezbjednost

Nivo obrazovanja:

VII-1

Napomena:

CRNA GORA OPŠTINA TUZI TUZI BB Sekretarijat za lokalnu samoupravu opštine Tuzi – Kancelarija za ljudske resurse, objavljuje JAVNI KONKURS Za popunu radnog mjesta: 1. Sekretar/ka Sekretarijata za lokalnu samoupravu Opštine Tuzi - Izvršilaca: 1, na određeno vrijeme, lice koje vrši poslove visokog rukovodnog kadra postavlja se na period od 5 (pet) godina; - VII1 nivo kvalifikacije obrazovanja; - fakultet iz oblasti društvenih nauka- pravo; - položen stručni ispit za rad u državnim organima; - najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima rukovođenja ili osam godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u odnosu na poslove radnog mjesta za koje je objavljen konkurs; - poznavanje rada na računaru; - poznavanje albanskog jezika. Potrebna dokumentacija: - obrazac prijave na slobodno radno mjesto, (Obrazac prijave na slobodno radno mjesto kandidati mogu preuzeti sa sajta opštine Tuzi, www.tuzi.org.me ili neposredno u arhivi Opštine Tuzi), - Curriculum Vitae – CV, - ovjerena kopija biometrijske lične karte, - ovjerena diploma ili uvjerenje o završenom nivou i vrsti obrazovanja, - uvjerenje da nije osuđivano za krivično djelo koje ga čini nedostojnim za rad u državnom organu, pribavlja organ po službenoj dužnosti, - ovjeren dokaz (uvjerenje/potvrda) o potrebnom radnom iskustvu, - ovjereno uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima. Kandidati su dužni Kancelariji za ljudske resurse (u daljem tekstu Kancelarija) dostaviti uz prijavu na javni oglas original dokumentaciju ili ovjerene fotokopije dokumentacije. U državnom organu ne može da zasnuje radni odnos lice koje je korisnik prava na penziju, u skladu sa zakonom. Državni službenik, odnosno namještenik koji je ostvario pravo na otpremninu ne može zasnovati radni odnos u državnom organu ili pravnom licu, u periodu od jedne godine od dana isplate otpremnine. Ograničenje se ne odnosi na lice koje vrati cjelokupni iznos isplaćene otpremnine. Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti kandidata za popunu radnog mjesta iz kategorije visoki rukovodni kadar, sprovešće se u skladu sa članom 121 Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni list CG“, broj 02/18, 034/19, 038/20, 050/22, 084/22). Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti kandidata podrazumijeva izradu pisanog rada, koji sadrži sagledavanje prioriteta i predloga za unapređenje procesa rada, odnosno stanja u oblasti rada za koju se kandidat imenuje, odnosno postavlja. Kandidat koji je ostvario više od 50% bodova na testiranju u pisanoj formi, može pristupiti strukturiranom intervju. O datumu, mjestu, vremenu i načinu provjere, kandidati sa liste kandidata koji ispunjavaju uslove javnog konkursa će biti obaviješteni preko internet stranice Opštine Tuzi, najkasnije pet dana prije dana provjere. Navedenu dokumentaciju potrebno je dostaviti u roku od 20 dana od dana objavljivanja konkursa u zatvorenoj koverti (na kojoj je potrebno napisati: ime i prezime, adresu, kontakt telefon, naziv organa i radnog mjesta) na adresu: Opština Tuzi Sekretarijat za lokalnu samoupravu-Kancelarija za ljudske resurse Sa naznakom: za Javni konkurs – radno mjesto na koje se kandidat prijavljuje Kontakt tel: +38220875167;

Želite da oglasite slobodno radno mjesto?
Želite da se prijavite u evidenciju nezaposlenih lica?

Elektronske usluge

Opšti uslovi za zasnivanje radnog odnosa u državnim organima, organima državne i lokalne uprave:

  • Crnogorsko državljanstvo
  • Punoljetstvo
  • Propisani nivo kvalifikacije obrazovanja
  • Ima položen stručni ispit za rad u državnim organima ( izuzetno, radni odnos u državnom organu može zasnovati i lice bez položenog stručnog ispita, pod uslovom da isti položi u roku od jedne godine od dana zasnivanja radnog odnosa)
  • Neosuđivanost za krivično djelo koje kandidata čini nedostojnim za rad u državnom organu

Dokazi o ispunjenosti opštih uslova:

  • Uvjerenje o državljanstvu Crne Gore
  • Izvod iz matične knjige rodjenih ili fotokopija lične karte (kandidati koji posjeduju biometrijsku ličnu kartu, nijesu u obavezi da dostave uvjerenje o državljanstvu, već ovjerenu kopiju biometrijske lične karte)
  • Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta
  • Diploma ili uvjerenje o završenom nivou i vrsti obrazovanja (u kojoj je naznačena prosječna ocjena u toku školovanja)
  • Uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima
  • Uvjerenje o neosuđivanosti za krivično djelo, koje lice čini nedostojnim za rad udržavmom organu, pribavlja se po službenoj dužnosti

Uz dokaze o ispunjenosti opštih uslova i uz dokaze o ispunjenosti posebnih uslova navedenih u svakom javnom oglasu, kandidat podnosi prijavu na oglas i CV. Takođe ima pravo da priloži dokaze o postignutim izuzetnim rezultatima, stručnom usavršavanju, naučnim zvanjima, objavljenim naučnim i stručnim radovima uz naznaku gdje i kada su objavljeni, koji se dodatno boduju. Izbor kandidata vrši se nakon sprovedenog postupka provjere sposobnosti kandidata. Prijava sa dokazima u originalu ili ovjerenoj kopiji dostavlja se, u zatvorenoj koverti, na kojoj se navodi: ime i prezime, adresa i kontakt telefon, naziv organa za čije potrebe se oglašava radno mjesto i naziv radnog mjesta za koje se podnosi prijava.

Naši partneri
ZZZCG Logo