OGLASI

redovni/a profesor/ka
UNIVERZITET MEDITERAN PODGORICA
Podgorica
02/07/2021

OPIS POSLA

Datum oglasa
02/07/2021
Poslodavac
UNIVERZITET MEDITERAN PODGORICA
Adresa
JOSIPA BROZA TITA B.B.
Opština
PODGORICA
Naziv radnog mjesta
redovni/a profesor/ka
Radno iskustvo
Bez obzira na radno iskustvo
Mjesto rada
Podgorica
Dužina zaposlenja
Na neodređeno vrijeme
Rok trajanje
0 mjeseci i 0 dana
Radno mjesto
Upražnjeno
Radno vrijeme
Puno
Nedjeljni broj radnih sati
40
Radna mjesečna zarada
750
Raspored radnog vremena
Ostalo
Smještaj
Nije obezbijeđen
Tip prijave
Konkurs
Rok prijave
5
Napomena
UNIVERZITET MEDITERAN PODGORICA Adresa:JOSIPA BROZA TITA B.B. Telefon:020-409-230,067-278-589 raspisuje KONKURS ZA IZBOR -u akademsko zvanje redovni/a profesor/ka i zasnivanje radnog odnosa/dopunskog rada, na Fakultetu za informacione tehnologije Univerziteta „Mediteran“ Podgorica, za sljedeće predmete: •Administracija računarskih mreža; •Upravljanje ICT uslugama; •Sigurnost i zaštita informacionih sistema; •Upravljanje IT projektima. Konkurs je otvoren pet (5) dana od dana objavljivanja. Prijave na konkurs mogu se dostaviti neposredno pisarnici Univerziteta „Mediteran“ Podgorica svakog radnog dana u vremenu od 08:00 do 16:00 časova ili putem maila na adresu: rektorat@unimediteran.net; dragica.andjelic@unimediteran.net Kontakt telefon: 020 409230; 067 278589. Uz prijavu na konkurs svi kandidati/kinje obavezno podnose dokaz o stečenoj kvalifikaciji nivoa obrazovanja i radnu biografiju (CV). Kandidat/kinja za izbor na radno mjesto redovnog/e profesora/ke treba da ispunjava uslove propisane Uslovima i kriterijumima za izbor u akademska zvanja https://www.gov.me, Statutom Univerziteta “Mediteran” Podgoricai Odlukom Senata Univerziteta, br. R-887/2-21 od 11.06.2021.godine www.unimediteran.net i Zakonom o visokom obrazovanju ((“Službeni list CG”, br. 44/14, 47/15, 40/16, 42/17, 71/17, 55/18, 3/19, 47/19, 72/19 i 74/20).
Naziv zanimanja
Doktor tehničkih nauka
Broj prijave
201762101383
Broj izvršilaca
1
Vještine
Zanimanja
Doktor tehničkih nauka

KONTAKT PODACI POSLODAVCA

Telefon
020-409-230,067-278-589
Email
rektorat@unimediteran.net

OPŠTI USLOVI ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA U DRŽAVNIM ORGANIMA, ORGANIMA DRŽAVNE I LOKALNE UPRAVE:

  • Crnogorsko državljanstvo
  • Punoljetstvo
  • Zdravstvena sposobnost
  • Propisani nivo kvalifikacije obrazovanja
  • Ima položen stručni ispit za rad u državnim organima ( izuzetno, radni odnos u državnom organu može zasnovati i lice bez položenog stručnog ispita, pod uslovom da isti položi u roku od jedne godine od dana zasnivanja radnog odnosa)
  • Neosuđivanost za krivično djelo koje kandidata čini nedostojnim za rad u državnom organu

DOKAZI O ISPUNJENOSTI OPŠTIH USLOVA:

  • Uvjerenje o državljanstvu Crne Gore
  • Izvod iz matične knjige rodjenih ili fotokopija lične karte (kandidati koji posjeduju biometrijsku ličnu kartu, nijesu u obavezi da dostave uvjerenje o državljanstvu, već ovjerenu kopiju biometrijske lične karte)
  • Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta
  • Diploma ili uvjerenje o završenom nivou i vrsti obrazovanja (u kojoj je naznačena prosječna ocjena u toku školovanja)
  • Uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima
  • Uvjerenje o neosuđivanosti za krivično djelo, koje lice čini nedostojnim za rad udržavmom organu, pribavlja se po službenoj dužnosti

Uz dokaze o ispunjenosti opštih uslova i uz dokaze o ispunjenosti posebnih uslova navedenih u svakom javnom oglasu, kandidat podnosi prijavu na oglas i CV. Takođe ima pravo da priloži dokaze o postignutim izuzetnim rezultatima, stručnom usavršavanju, naučnim zvanjima, objavljenim naučnim i stručnim radovima uz naznaku gdje i kada su objavljeni, koji se dodatno boduju. Izbor kandidata vrši se nakon sprovedenog postupka provjere sposobnosti kandidata. Prijava sa dokazima u originalu ili ovjerenoj kopiji dostavlja se, u zatvorenoj koverti, na kojoj se navodi: ime i prezime, adresa i kontakt telefon, naziv organa za čije potrebe se oglašava radno mjesto i naziv radnog mjesta za koje se podnosi prijava.